Hlavná stránka Zvonenie
Pracovné stretnutie č. 11 - 25.1.2010 PDF Tlačiť E-mail
Napísal Iveta Čapliarová   
Utorok, 26 Január 2010 00:00

Zápisnica č. 11
z pracovného stretnutia manažmentu projektu s odbornými zamestnancami
v rámci aktivity 1.1 konaného dňa 25. 01. 2010

 

Prítomní: podľa prezenčnej listiny

 

Priebeh:

  1. Poučenie odborných zamestnancov v rámci aktivity č. 1.1 o autorských právach pri tvorbe učebných textov, prezentácií, učebných pomôcok, uvedenie názorných príkladov, poukázanie na chyby v odovzdaných a skontrolovaných učebných textoch – Mgr. Viera Pallerová, asistentka projektového manažéra.
  2. Usmernenie - zvlášť pre odborných zamestnancov, ktorí začali plnenie dohôd až v januári 2010 upozornenie na najčastejšie chyby vo výkazoch, kumulatívne výkazy musia obsahovať všetky náležitosti podľa vzoru, ktorý dostal každý odborný zamestnanec aktivity č. 1.1, pracovné výkazy musia obsahovať detailný opis činnosti, uviesť k učebným textom literatúru, prípadne internetové zdroje a linky, odkiaľ čerpali informácie pri tvorbe, názov učebného textu – Ing. Mária Beňušová
  3. Odporúčanie – pri ďalších inováciách v rámci odborných predmetoch sa zamerať najmä na efektívne spojenie teoretických predmetov s praxou, buď formou exkurzií, odbornej praxe, odborných stáží – podľa možností a potrieb žiakov. Viac spolupracovať s podnikmi v regióne, ktoré by boli ochotné spolupracovať a ponúknuť odbornú prax žiakom – Ing. Mária Beňušová
  4. Odporúčania pre predsedov PK a garantov jednotlivých učebných a študijných odborov – využívať dobré skúsenosti zo zavádzania inovácií do vyučovacieho procesu od zahraničných partnerov v rámci medzinárodných programov Leonardo da Vinci a Comenius – partnerstvá – Ing. Mária Beňušová

 

Zapísala Ing. Mária Beňušová
V Handlovej 25. 01. 2010

 

Mgr. Jozef Barborka
projektový manažér

 
Čo si vo svojom živote ceníte najviac?