Zápisnica č. 10
z pracovného stretnutia manažmentu projektu s odbornými zamestnancami
v rámci aktivity 1.1, 1.2 a 2.1 konaného dňa 11. 01. 2010
Prítomní: podľa prezenčnej listiny
Priebeh:
- Stanovenie úloh a termínov na prvý polrok roka 2010 pre jednotlivých členov – odborných zamestnancov aktivity č. 1.1, 1.2 a 2.1 – Mgr. Jozef Barborka, koordinácia práce jednotlivých pracovných skupín, harmonogram plnenia dohôd pre aktivity 1.1 a 2.1 – v prílohe
- Oboznámenie zamestnancov so zmenami týkajúcimi sa oprávnenosti nákladov v projekte, účtovania, žiadosti o zálohovú platbu, vyplnenia jednotlivých formulárov, nakladania s finančnými prostriedkami a pod. vyplývajúcimi z najnovšieho školenia – Bratislava
Zapísala Ing. Mária Beňušová
V Handlovej 21. 12. 2009
Mgr. Jozef Barborka
projektový manažér