Zápisnica č. 12
z pracovného stretnutia manažmentu projektu a odborných zamestnancov
v rámci aktivity č. 1.1 konaného dňa 08. 02. 2010
Prítomní: podľa prezenčnej listiny
Priebeh:
- Pracovné stretnutie riadiacich a administratívnych pracovníkov zainteresovaných na projekte týkajúce sa kontroly prípravy zúčtovacej platby za uplynulé obdobie
- Sumarizácia potrebných dokladov
- účtovné doklady, mzdy, faktúry a verejné obstarávanie - Ing. Slaný Peter,
- personálna dokumentácia, dohody, zmluvy, výkazy - Ing.Aneta Šlechtová
- dokumentácia k monitorovacej správe – Ing.Renáta Chylová
- termín do piatku 12. 02. 2010
Zapísala Ing. Mária Beňušová
V Handlovej 08. 02. 2010
Mgr. Jozef Barborka
projektový manažér