Zápisnica č. 29
z pracovného stretnutia riadiaceho a administratívneho personálu projektu
konaného dňa 02. 07. 2010
Prítomní: podľa prezenčnej listiny
Priebeh:
- Pracovné stretnutie riadiaceho a administratívneho personálu k naplánovaniu úloh a termínov na ďalšie obdobie a nový školský rok. Jedná sa o materiálne a finančné zabezpečenie všetkých navrhnutých a schválených inovácií v rámci projektu, ktoré boli zapracované do školských vzdelávacích programov.
- V druhej časti stretnutia sa manažment zaoberal plnením úloh odborných zamestnancov v rámci aktivity 1.1. a 1.2., najmä ich kvalitou, publicitou a dostupnosťou učebných prostriedkov pre všetkých žiakov školy na web stránke školy.
Zapísala Ing. Mária Beňušová
V Handlovej 02. 07. 2010
Mgr. Jozef Barborka
projektový manažér